tisdag 24 september 2013

Green Team skriver om örthårfärger i tidningen Camino

För ett tag sedan bildade jag och två härliga kvinnor ett s k "Green Team". Green Team består av:

· Cajsa Jackson som är ekologisk maskör.
· Emma Hagström som är ekologisk makeupartist.
· Jag (Dorte) som driver Simplypure.se

I ett tidigare nummer av magasinet Camino recenserade vi ekologiska hudprodukter för barn. I numret som kom ut i dag skriver vi om örthårfärger då vi anser att det är väldigt viktigt att fler byter från hälsovådliga kemiska hårfärger till ett bättre alternativ. Nedan ser ni hur det blev. (Jag vet att det är lite svårt att läsa - ni får köpa tidningen ;-))


2 kommentarer:

  1. Kul med Green team och er artikel. :-)
    Jag tycker du skriver massa bra inlägg, men det blir inte så ofta att jag kommenterar. Många inlägg är lite för invecklade för att kommentera kort. Men jag kanske borde skriva oftare "håller med" . ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack Malin :-)
    Det är helt ok att "bara läsa" och inte kommentera. Jag förstår att det tar tid att skriva fördjupande kommentarer ;-)

    SvaraRadera