tisdag 27 november 2012

Green Team testar hudvård för barn i Camino

För ett tag sedan bildade jag och två härliga kvinnor ett s k "Green Team". Helt precis vad vi ska syssla med återkommer jag till senare. Green Team består av:

  • Cajsa Jackson som är ekologisk maskör och tex jobbar med smink och hår på olika teatrar i Sverige.  
  • Emma Hagström som är ekologisk makeup artist.
  • Jag (Dorte) som driver Simplypure.se
Vårt första uppdrag var att recensera ekologiska hudprodukter för barn i tidningen Camino. Detta numret, som kom ut i dag, har just barn som tema vilket jag tycker är väldigt bra. Nedan ser du hur det blev :-)
PS jag vet att det är lite svårt att läsa - du får köpa tidningen ;-)


2 kommentarer:

  1. Kul och bra! Pratade precis med en kollega om parabener som hon inte hade någon koll på. Hon skulle genast hem och gå igenom sortimentet.

    SvaraRadera
  2. Men vad bra att du lyckats påverka en annan till ett bättre val:-)
    Det är alltid svårt att veta hur många detaljer man ska ta med när man skriver, men just Caminos läsare antar jag är ganska väl insatta redan.

    SvaraRadera